Viata la medicina


Salut dragii mei cititori,

Revin cu o noua postare, pentru ca am gasit timp liber dupa o zi intreaga de cursuri si de invatat la anatomie. Multi dintre voi sunteti foarte curiosi sa aflati activitatile pe care le inteprind medicinistii. Dimineata, majoritatea dintre noi, avem cursuri de la ora 8:00 pana dupa masa sau chiar pana seara cu o mica pauza de 1 ora sau 2 in cel mai fericit caz. Ideea este ca daca iti place si esti pasionat de ceea ce faci te vei descurca in facultate, dar daca mergi la medicina cu gandul ca nu vei avea asa mult de invatat sau ca nu esti dispus inveti zi de zi, in cel mai rau caz saptamanal, va sfatuiesc sa razganditi cat mai aveti timp. Nici nu constientizati ce volum de informatii veti avea de insusit. Medicina nu este o facultate la care sa poti invata doar in sesiune. Daca nu esti cu cursurile la zi, in proportie de 80% nu te vei descurca deloc in sesiune. Cel mai mult se invata la anatomie deocamdata, dar ulterior nu trebuie neglijata nici biologia celulara si nici biofizica. Astazi, la LP-ul de la anatomie, am avut prima ascultare din acest an. Eu ca m-am descurcat bine, insa asta e doar inceputul. Oficial nu mai suport orele de Bioetica. In fiecare luni seara, toata lumea este aproape adormita deoarece ora nu este deloc interactiva. Informatica medicala a inceput sa imi placa, asta dupa ce in articolul precedent spusesem altceva. In curand vom incepe si disectiile pe cadavre.

Deocamdata cam astea sunt noutatile. Voi incerca sa va tin la curent.

Glumind acum, viata la medicina e rezumata scurt de melodia de mai jos:

Dacă îți place blogul abonează-te pe coloana din dreapta sau dă-ne un like pe FACEBOOK(aici) pentru a vedea ceea ce este nou. 

Pentru orice întrebare sau nelămurire scrie-ne la comentarii. 

4 comments on “Viata la medicina

  1. buna:D poti sa-mi zici si mie in ce serie si grupa esti si (daca nu e prea nesimtit din partea mea sa-ti cer) orarul tau?;;) ca am fost si eu pe la faculta si oraru’ pentru anu’ 1 nu era afisat nicaieri si secretarele erau plecate ca era dupa ora 4(da intr-un fel ma bucur ca nu am dat peste vreo acritura:D). Vreau sa vin si eu pe la cate un curs deci iti raman datoooooare:). Multam’ fain(anticipat) :>:>!

  2. foarte tare melodia ! si posturile, multumesc pentru ca ne impartasesti din experientele tale. eu una vreau sa stiu cat mai multe din ce ma va astepta :D keep up the good work si spor la invatat !

Spune-ți părerea ;)

