Culegere Teste Admitere UMF Cluj 2013


Au aparut testele pentru admiterea din vara anului 2013 la UMF Cluj-Napoca.

bd1110f411734034b139ce06f7877328-6729337-700_700

Care sunt culegerile de teste de care ai nevoie pentru admitere?

Pentru admiterea la programele de studiu MEDICINĂ și MEDICINĂ DENTARĂ vei avea nevoie de culegerile de teste Biologie și Chimie Organică

Pentru admiterea la programul de studiu FARMACIE vei avea nevoie de culegerile de teste Biologie vegetală și, la alegere, Chimie Organică sau Chimie anorganică

Pentru admiterea la programele de studiu ASISTENŢĂ MEDICALĂ GENERALĂ, BALNEO-FIZIOKINETOTERAPIE ȘI RECUPERARE, RADIOLOGIE ȘI IMAGISTICĂ, TEHNICĂ DENTARĂ vei avea nevoie de culegerea de teste Biologie

Pentru admiterea la programul de studiu NUTRIŢIE SI DIETETICĂ vei avea nevoie de culegerea de teste, la alegere, Chimie organică sau Chimie anorganică

Cum poți achiziționa culegerile de teste pentru admitere?

1. De la Librăria ”Victor Papilian” din cadrul universității noastre, str. Victor Babeș nr. 8. Informații suplimentare la tel. 0264/334233.
2. Prin comandă 

Biologie – 100 lei/buc
Biologie vegetală – 32 lei/buc
Chimie anorganică – 63 lei/buc
Chimie organică – 75 lei/buc

Mai multe detalii la http://www.umfcluj.ro/Detaliu.aspx?t=Simulare-Admitere&eID=940&c=0&m=0&y=0.

Având în vedere prețul foarte mare al culegerilor, vă rog pe cei care le-ați luat deja să veniți cu un feedback aici și să le spuneți și celorlalți dacă merită sau nu cumpărate cărțile (nu fiți pe sistemul “să moară și capra vecinului”). Dacă s-au făcut schimbări față de ediția de anul trecut, etc. 

 

Dacă îți place blogul abonează-te pe coloana din dreapta sau dă-ne un like pe FACEBOOK(aici) pentru a vedea ceea ce este nou. 

Pentru orice întrebare sau nelămurire scrie-ne la comentarii. 

154 comments on “Culegere Teste Admitere UMF Cluj 2013

  1. Buna sunt Andreea si vreu si eu cartea de biologie si chimie organica .Daca ar putea cineva sa mi le de-a pe ale lui , bineinteles daca a terminat de lucrat de pe ele. Astept sa fiu contacta pe adresa de mess andreea_0406 sau pe facebook Baciu Andreea ( sunt din maneciu ,prahova).

    • Salut,
      Dacă le dorești noi le găsești numai la librăria UMF, dacă le vrei xerox le găsești la xeroxul de pe Victor Babeș nr 9 dacă e deschis.

  2. Si eu am nevoie de aceasta carte( teste de biologie), numai ca eu sunt ungur si ar trebui ca intrebarile sa fie in limba maghiara.
    Ajutati pls.

    • mai exact prin zona Romanului. am xerox 2012 pe care ți le pot da, dacă vrei, gratuit că eu nu am nevoie de ele. sau xerox 2013 cu costurile „de rigoare”.

    • scuză-mă, te rog, pentru întârziere. încă le am. dă-mi mail-ul tău pentru a putea discuta detaliile. :-)

    • Imi pare rau ca esti ungur si ca nu ai parte de intelegerea necesara. Din pacate se pare ca va trebui sa inveti in romana, deoarece vii la o facultate din ROMANIA, la una dintre cele mai bune, care nu isi permite sa favorizeze minoritatile. Daca nu iti place, du-te la Tg. Mures, sau du-te in Ungaria. Stiu pe cineva care a picat pentru ca a studiat biologia si chimia la un liceu maghiar si nu a stiut denumirile in romana. Siker (succes)

    • din Cluj. Ar fi bine xerox, banuiesc ca e mai ieftin. Daca esti si tu din cluj da-mi te rog nemarul de tel. sa te sun sa ne intelegem. Mersi mult

    • daca doriti culegerile de teste sau manuale pentru admitere puteti suna la nr. 0745557142, e de la xeroxul portocaliu care era langa decanat ,dar care s-a mutat pe V. Babes nr 9, si cred ca vi le vor trimite prin posta daca nu aveti posibilitatea sa ajungeti in cluj, doamna e foarte draguta si sigur va serveste.

  3. Buna! as dori si eu culegerile de chimie si biologie de anul acesta..nu provin dintr-o familie de “bani gata” deci ma multumesc si cu copiile lor…precizez ca nu sunt din Cluj pentru a-mi procura acele culegeri de la acel xerox…poate cineva sa ma ajute??

  4. Buna:) As avea si eu nevoie de “culegerile de teste Biologie și Chimie Organică” de anul acesta…nu provin dintr-o familie “de bani gata”..deci nu am posibilitatea de a -mi procura culegerile in varianta originala. Poate cineva sa ma ajute cu aceste culegeri cumparate de la acel xerox???
    P.S. “Mentionez ca nu sunt din Cluj”

  5. Buna! Ma puteti ajuta cu informatii cu privire la admiterea la tehnica dentara Cluj? Din cate stiu eu nu se ia in considerare media de la Bac decat pt departajare daca este cazul, se intra doar pe baza examenului, as vrea sa stiu daca asa este. Si as mai avea o intrebare: grilele de la admitere sunt doar cele din culgere? Sau si la prima vedere?

  6. Pentru Diana NU conteaza bac-ul decat daca ai aceeasi nota cu cineva si va aflati amandoi pe ultimul loc, in concluzie nu conteaza ca ai sanse de la 0,0.. pana la 0 sa ai aceeasi nota cu altcineva si sa fii pe ultimul loc cu el/ea, pentru inscriere gasesti in ghidul admiterii tot ce iti trebuie (e afisat de sapt trecuta) pe site.
    Pentru ceilalti care vreti culegeri/manuale v-ati gasit cam prost momentul, mai asteptati un pic! Cei care sunt la facultate abia au terminat sesiunea deci n-au dispozitie de xerox-posta, cei care n-au ajuns acolo trag de ultima suta de metri deci…dupa admitere!
    p.s: Adina nu e pe alese pentru medicina generala se da biologie si chimie organica.

  7. Buna , vreau sa dau la Medicina Dentara si as avea nevoie de culegerile de teste Biologie și Chimie Organică , deoarece sunt din brasov si e drum lung pana la cluj ma poate ajuta cineva? emailul meu este : ionutdrg15@gmail.com .
    Multumesc mult.

  8. Buna, as vrea sa dau la AMG , su am facut bio doar in pana in clasa Xa.. am cautat pe site ce ar trebui sa contina fisa de inscriere , dar nu gasesc nici unde.. va rog sa ma ajutati,si cat la % conteaza bacul

  9. Buna.Sunt din Arad. Cine m-ar putea ajuta si pe mine cu o carte de teste grila la biologie pt.examenul la scoala postliceala.Astept un raspuns..

  10. Buna,trec in clasa a 11 si vreau sa dau la umf cluj,tinand ca e destul de mult de invatat si este din materia pe care am invatat-o vreau sa stiu daca intrebarile care se vor da la admitere sunt la prima vedere sau sunt extrase din culegere ca si la umf targu mures?

  11. Salut ! Stie careva cand se depun cererile pt cazarea la camine ,pt perioada in care se da admiterea ,m-ar interesa tare mult ,dat fiind faptul ca nu sunt din cluj si nu am cum sa ajung la timp cu autobuzul.

    • Salut!
      Atunci cand te vei inscrie pentru examenul de admitere pe formular te intreaba daca vrei cazare in caminele umf pe perioada admiterii

    • De fapt anul trecut te intreba la inscriere daca vrei cazare la camin in caz ca iei examenul…nu pentru perioada admiterii. Pentru cazare in camine pe perioada admiterii s-a dat un anunt pe site-ul oficial, nu mai stiu exact ce zicea pentru ca nu m-a interesat dar era un numar de telefon precizat si un formular pe care-l trimiteai pe mail-ul lor. Avand in vedere ca inscrierile se termina Sambata si examenul e Miercuri se gandesc la cei care prefera sa ramana in Cluj si de asta dau ei un anunt cu ceva timp inainte, verifica site-ul din cand in cand.
      Sincer nu-ti recomand caminele, sunt destule pensiuni si alte forme de cazare accesibilie (eu de exemplu am gasit ceva cu 2 camere la 70 de lei si-o sa dau 35 stand cu inca cineva), nu recomand caminele pentru ca stai in camera cu …”cei ca tine” si poate deveni cam demoralizant si stresant sa asculti intr-una ce stie unul si de ce nu e sigur altul si cum unul isi face griji daca-i da din nu stiu ce si toate discutiile interminabile despre admitere :).

  12. Buna! Sunt in clasa a 11a si a-si dori sa ma apuc de treaba de pe acum deoarece vreau sa merg la RADIOLOGIE SI IMAGISTICA…!!Am nevoie de cartea de Biologie (asa scrie mai sus ca doar de asta e nevoie pt admitere).Daca ma poate ajuta cineva? Si mai vroiam sa stiu daca la admitere vin cam aceleasi intrebari ca in carte!Multumescc!!

    • buna am si eu nevoie de grilele pentru biologie, dau la tehnica dentara imi trebuie numai 4 capitole si nu imi doresc sa dau 80 de lei pe toata cartea.. mi se pare mult daca ma poti ajuta te rog.. si sti cumva se da examenul strict din cartea de grile sau sunt si la prima vedere

    • Buna,vad ca sunteti niste persoane foarte amabile,as avea si eu nevoie de testele grila pt tehnica dentara,daca se poate sa mi le trimiteti;adresa email:szokeedith@yahoo.com,multumesc anticipat

    • dap.cand iti spune se consuma/reactioneaza da.cand iti spune “cantitatea necesara obtinerii…..” trebuie sa aplici randamentul

  13. Am mai postat si intr.un alt topic,repet totusi intrebarea,poate aici e mai potrivit, legat de simulare,problema cu triacetatul de celuloza, raspunsul afisat pe barem era 243,dar raspunsul corect ar fi fost 270 dupa aplicarea randamentului de 90 din enunt,243 ar fi fara randament,cum e?

    • pai spune “se consuma” nu? deci fara randament,iti cere doar ceea ce reactioneaza,nu cantitatea teoretica.

  14. buna,am o intrebare…grilele corecte trebuie imbulinate perfect,perfect,perfect ca sa fie luate in calcul? spre exemplu daca exista o particica mica de o sutime de milimetru pana la contur nu este recunoscuta?:)

  15. va rog daca stie cineva sa-mi recomande un profesor bun de chimie care da ore pt admitere umf,si de la care au fost admisi,binenteles din cluj,
    va rog mult,multumesc !

    • Buna ! ma numesc Victor. Daca doresti o profesoara foarte buna ti-o recomand pe profa mea. M-a luat de la zero si crede-ma poti avea incredere ! telefoane 0736914322,0752075283.

  16. Despre simulare nu pot sa înţeleg ce sistem de notare se foloseşte?! Răspunsurile sunt validate doar dacă ai răspuns corect şi identic cu grilă de evaluare. In alte centre universitare se realizează notaries prin prisma ponderii răspunsului la o întrebare chiar dacă la o întrebare există mai multe răspunsuri conform grilei. Această simulare este identică cu examenul pentru permisul de conducere ceea ce nu este un lucru deloc corect. Rog luaţi atitudine împotriva acestei bătăi de joc.
    Un părinte complnemulţumit a cărui copil a muncit şi munceşte enorm atât la liceu cat şi pentru acest examen de admitere.
    P.S. Mai terminati cu pilele care chiar şi la simulare cunoşteau deja răspunsurile!!!

    • stii ce spunea vulpea cand nu ajungea la struguri?ca sant acri!
      ati facut cotestatie? ati primit raspuns?
      p.s. santeti sigur ca va lua bacalaureatul? sau aveti pile la liceu…..!)

    • Nu vreau să jignesc pe nimeni, dar e vina copilului dvs și numai a lui. Nu cred eu că toți ceilalți au avut pile la simulare și a cunoscut cineva răspunsurile dinainte. Este vorba de faptul că au învățat și de asta au cunoscut răspunsurile.
      Sistemul de corectare de la simulare este identic cu cel de la admitere. Se corectează la corespondențe corecte(iar fiecare corespondență greșită înjumătățește punctajul pe care-l are întrebarea; dacă-s prea multe corespondențe greșite-în general mai mult de două atunci punctajul este 0 pe întrebarea respectivă). corespondență înseamnă înnegrirea răspunsului corect sau neînnegrirea răspunsului corect. De asemenea întrebările au punctaje diferite în funcție de dificultatea acesteia. Admiterea la Cluj este mult mai serioasă decât în alte centre, spun din nou asta. De aceea selecția este riguroasă în fiecare an. Și aici nu vorbesc despre acei 5-10 care intră cu pile. Și eu cred că e corectă admiterea, iar modul de corectare este cât se poate de obiectiv. Oare eu și ceilalți care am intrat la facultate susținând o admitere asemănătoare am avut pile toți?

      “Un părinte complnemulţumit a cărui copil a muncit şi munceşte enorm atât la liceu cat şi pentru acest examen de admitere.”
      Degeaba muncește enorm dacă nu e eficient. Sunt oameni care muncesc puțin și-s eficienți și oameni care muncesc mult, dar degeaba.

  17. Buna, am obervat si eu cateva grile gresite in grilele de 2011 biologie (ma refer cele din Cluj). Daca tot ne ajutam, nu poate posta cineva doar baremele din grilele 2013 daca tot au fost corectate?

  18. Vand carte de teste de BIOLOGIE pt admitere de anul acesta, 2013 primita astazi, nou-nouta fara nici un punct pe ea. Motivul pentru care o vand este ca nu o pot returna facultatii care mi-a trimis gresit, eu dorind defapt carte de chimie. Pretul este de 80 de lei!

    • 29 de lei, 20 cartile, 9 transportul, tot asa daca te intereseaza lasa-mi mail-ul tau. Numai bine! A, sunt cele de la UMF Cluj, sper ca s-a inteles.

    • Buna,as vrea sa stiu daca ai culegerea de teste de biologie pentru kinetoterapie de la umf cluj ? m-ar interesa …pe site am vazut ca pt. admitere trebuie stiut sistemul osos circulatia respiratia si sangele …daca ai ceva informatii despre asta m-ar ajuta….Mersi anticipat .Email: varco_cata@yahoo.com

  19. Buna am o intrebare si anume in cazul in care as fi admisa la UMF sectiunea AMG limba straina pe care trebuie sa o fac poate sa fie una pe care sa o invat de la zero (de exemplu: italiana rusa spaniola) sau sunt obligata sa aleg una din urmatoarele limbi( engleza,franceza,germana) Multumesc

  20. As avea o intrebare.Stiu ca intrebarile din teste nu sunt identice cu cele de admitere insa sunt foarte identice nu?Cam cat ar trebui sa concentrez pe teste?

  21. As fi interesata de achizitionarea unei carti de teste la BIOLOGIE. Mentionez ca nu sunt din Cluj, imi este cam greu sa ajung acolo…ar putea va rog sa ma ajute cineva cu o carte?:)

  22. Buna .
    Am vazut ca au aparut testele de admitere pentru 2013 si chiar as vrea sa le am .Acum sunt in clasa a 11a si vreau sa incep sa ma pregatesc insa nu m-am hotarat daca sa dau la Cluj .Daca poate cineva sa imi trimita si mie testele (nu am bani sa imi cumpar cartea noua si nici posibilitatea sa ajung prin Cluj ) ?
    Va multumesc .

    • Buna, iti dau eu cartile cu teste (din 2012, NU SUNT DIFERENTE NOTABILE) plus manualul de la Corint necesar pentru biologie + manualul de-a 10-a de Chimie (unul dintre cele 3 din programa) (daca le vrei normal)- xerox- (superoferta de Paste) :))) da dai la Cluj!:))) Glumesc mai dai unde vrei si la ce vrei, daca te intereseaza lasa-ti mail-ul.

  23. Buna ziua,va rog frumos,poate sa ma ajute cineva cu o carte de biologie pt admitere,chiar si de chimie?din cate am vazut se pot gasi mai ieftine la acel xerox dar nu am posibilitatea de a ajunge in timisoara.Ar putea cineva sa imi trimita prin posta?

  24. “Reamintim ca inca de anul trecut, universitatea a luat decizia de a renunta la locurile cu taxa pentru specializarile medicina si medicina dentara, acolo existand doar locuri subventionate din bugetul de stat. Prin urmare, cei care nu au reusit sa prinda un loc la fara taxa, dar vor sa studieze la UMF Cluj, au de platit 8.100 de RON (taxa unica, n.red.) pe an pentru fiecare specializare din cadrul facultatilor.”
    Am gasit asta intr-un comunicat de presa si nu inteleg, sunt sau nu locuri cu taxa?

  25. Am si eu o intrebare, chiar mai multe. In ce constau acele cursuri pregatitoare?? Merita sa vin din alt oras pana acolo?? Se preda ceva nou sau pun numai intrebari?? Multumesc anticipat.

    • Din cate stiu nu se preda decat aceeasi materie si eventual mai intrebi. Dar trebuie si sa ai noroc sa nimeresti un profesor bun, nu unul care doar iti prezinta pe slide-uri materia. Si eu sunt din alt oras si nu ma duc decat la ex de simulare.

  26. Am si eu o intrebare. In cazul in care am urmat cursurile altei facultati si vreau sa dau la UMF Cluj trebuie sa platesc taxa ? Am uitat sa precizez ca am fost la buget la facultatea la care am fost. Multumesc frumos anticipat !:)

    • Trebuie sa platesti taxa atatia ani cati ai fost la buget la cealalta facultate. daca ai fost un an la buget, in primul an la UMF trebuie sa platesti taxa. La un moment dat era 8100 lei, nu stiu daca s-a schimbat ceva.

  27. Buna Ionut! :) Sunt cam nelamurita cu o chestie legata de UMF Cluj .Am citit pe un site ca aceasta facultate nu mai are locuri cu taxa pentru MG .Este adevarat?

  28. hei:) mi-am cumparat culegerile noi (botanica si chimie organica) cea de la chimie are cateva modificari la grilele care erau gresite ,in sensul ca ori au modificat raspunsul ori grila,cea de botanica este IDENTICA cu cele din anii anteriori(eu o aveam pe cea din 2011)deci nu este absolut nimic nou.in ceea ce priveste anatomia ,o colega si-a cumparat cartea si sunt modificate grilele gresite:) .deci in principiu nimic nou cu cateva mici exceptii .(la chimie nu erau prea multe greseli,pana in 10 grile cred)

    • care sunt cele gresite la chimie? le-am lucrat toate 1100 de cateva ori da nu stiu daca am gasit 3-4 greseli :)

    • Azi am cumparat si eu grilele,le gasiti la xerox la un pret foarte bun,nu merita sa dai 100 lei pentru o carte,parerea mea.

  29. Mi se par ff ff scumpe cartile… Cei de la Umf nu realizeaza ca nu toti care vor sa fie studenti la medicina sunt de bani gata? 175 lei sa dai pe 2 carti… 250 pentru o simulare.. 300 admiterea… unde mai punem cateva drumuri si cazare, masa pentru cei care nu sunt din Cluj… ai un drum pentru simulare, unul pentru inscriere, examen… nimic nu este facut cu cap in tara asta!

    • de acord cu tine, Adi. acesta este motivul ptr care eu nu mi-am cumparat carti de teste originale, nu am mers la simulare si cursuri pregatitoare si toate cele. m-am limitat la strictul necesar. nu porvin dintr-o familie prea plina de bani asa ca eu inteleg cel mai bine asta. de cateva ori mi-am si exprimat dezacordul cu privire la aceste preturi nesimtite de la cluj

    • Ionut, spune-mi te rog si mie cum arata xeroxul acela de langa umf… Azi a mers un fost coleg de clasa sa imi cumpere testele, mi-a zis ca a fost la 3 xerouri de pe langa Umf, pe Victor Babes si a zis ca nu erau la niciunul si ca nici nu avusesera inainte..

    • mergand in sus pe victor babes de la cladirea recotratului umf pe dreapta imediat este un magazin alimentar. de la magazin mergi printr-o poarta undeva in spate si acolo e xeroxul respectiv

    • Acolo a fost colegul meu si i s-a spus ca nu au asa ceva, sa incerce la umf :)).. in fine, ma pot lipsi de ele, le am pe cele din 2003, 2009, 2011 si 2012.. sunt suficiente pentru a ma pregati, oricum sunt identice…

    • e imposibil sa fi fost la acel xerox si sa i spuna ca nu le are, poate a fost mai sus langa new croco,tot in curte e unul,sau nu a fost

    • i se mai spune de studenti xeroxul portocaliu, are o reclama portocalie, e imposibil sa-l ratezi, e lipita cladirea de cladirea UMF.

    • Esti din Cluj? M-ar interesa aceste culegeri, mai ales vazand ca se pot gasi la un pret asa mic, dar nu am cum sa ajung in Cluj. Speram sa ma poti ajuta…

    • Imi pare rau sa va refuz, dar chiar nu pot sa stau acum sa va trimit tuturor culegeri. Sa umblu toata ziua pe la xeroxuri, pe la posta si toate cele…

    • Salut poti sa-mi spui si mie daca mai sunt si la ora actuala cartile….?:D
      Si mai exact pe ce strada e facultatea asta? ca m-am zapacind umbland la birourile lor pentru a platii taxele si tot.

    • Unde te-ai zapacit ca platesti taxa, ti se vizeaza adeverinta si te inscrii in acelasi loc! Pasteur 6…cartile mai sunt la librarie, la xeroxuri nu stiu.

    • …sa auzit mai multe parareri despre inscriere de la multi elevi si credeam ca e grav dar sa remediat situatia..!! Multumesc oricum..!!

  30. Salut. Cartile din 2013 le-am vazut eu(le-a cumparat o prietena). Singurele modificari aparute sunt la nivelul baremelor. Mai ales la biologie e un nr destul de mare de intrebari ale caror raspunsuri au fost corectate.

    • Cum pot sa cumpar eu acest carte, sunt ungur, si ar trebui in limba maghiara.
      De unde pot sa cumpar sau comandez verziunea maghiara, 2013 ?
      Ajutati pls.

Spune-ți părerea ;)

